Wszystkie nasze strony wykorzystują pliki cookies. Pliki cookies są ważne dla prawidłowego działania stron internetowych. W celu ulepszenia korzystania ze stron internetowych wykorzystujemy pliki cookies do zapamiętywania danych logowania i zapewnienia bezpieczeństwa logowania, gromadzenia danych statystycznych w celu optymalizacji działania stron internetowych oraz dostarczania treści dostosowanych do zainteresowań użytkownika. Pliki te mogą także stosować współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarkach internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Aby zakceptować pliki kliknij przycisk Rozumiem, akceptuję. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki. Korzystając z naszej strony akceptujesz zasady Polityki Prywatności.
Tego nie powiedzą wam na studiach: Co każdy prawnik powinien wiedzieć o zarządzaniu projektem w kancelarii?

ikona16 17 marca 2020 (10-17) - Warszawa (BUW)
  

Największe Prawnicze Targi Praktyk i Pracy w Polsce

 

bird bird

DATA: 15.03.2015 r. (wtorek)
GODZINA: 10:00
MIEJSCE: Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie, s. 256
ZGŁOSZENIE: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.(nazwa szkolenia/szkoleń, imię, nazwisko i rok studiów)


Podczas warsztatu opowiemy wam, czym jest Legal Project Management i dlaczego każdy, nawet najmłodszy prawnik powinien się na nim znać. Przekażemy wam wiedzę praktyczną, której nie wyczytacie w żadnej książce i która pozwoli wam zabłysnąć podczas praktyk, stażu czy w waszej pierwszej pracy.

 W programie, m.in.:

  • Dlaczego prawnicy powinni umieć zarządzać projektami
  • Specyfika projektu prawnego
  • 7 najważniejszych etapów zarządzania prawniczymi projektami

Warsztat poprowadzi:
jakub ruiz birdbird

 

Kuba Ruiz, adwokat

Kieruje praktyką Transakcji Handlowych/Digital w polskim biurze Bird & Bird

Jest ekspertem w dziedzinie IT, rozwiązywania sporów oraz transakcji handlowych, cenionym przez klientów za jego zaangażowanie w prowadzenie spraw.